Politika kvality
Vrcholové vedení společnosti AGEL Gynekologické centrum s.r.o. se zavázalo k následující politice:
- Poskytovat nadstandardní lékařskou péči v gynekologickém a porodnickém oboru.
- Zavádět moderní postupy vyšetřování a léčby.
- Zlepšovat profesionální dovednosti zaměstnanců celoživotní prací na jejich plánu profesního rozvoje.
- Zvyšovat znalosti a dovednosti zaměstnanců, vytvářet potřebné pracovní a organizační podmínky a rozvíjet motivaci zaměstnanců k týmové práci uspokojující zaměstnance.
- Zlepšovat spokojenost pacientů:
- dostatkem informací o prováděných diagnostických a léčebných výkonech,
- srozumitelností informací pro daného pacienta,
- seznámením pacienta stručně, výstižně a přitom srozumitelně se závěry léčby a dalším navrhovaným postupem.
- Zajišťovat bezpečnost práce zaměstnanců dodržováním pracovně–právních předpis.
- Plánovat potřebné zdroje pro plnění cílů kvality.
- Vedení organizace se zavazuje tuto Politiku kvality podporovat a to:
- upřesňováním formou ročních plánů kvality organizace,
- vytvářením podmínek pro zaměstnance k plnění jejich cílů kvality,
- plánováním potřebných zdrojů pro plnění cílů kvality.
- Od zaměstnanců organizace očekáváme:
- profesionální, vlídný, vstřícný přístup k pacientům důsledné a přesné dodržování těch dokumentovaných postupů systému managementu organizace, které se týkají jejich působnosti v organizaci vysokou odpovědnost za kvalitu vlastní práce a její průběžnou kontrolu aktivní spolupráci s managementem organizace pro zlepšování kvality činností v organizaci, snižování nákladů a při vyhledávání podnětů ke zvýšení konkurenční schopnosti organizace.